کلافه ام و درمانم تویی...می ایی؟/؟؟؟؟؟؟
♥♥♥دردعشق♥♥♥
عاشقانه وعاطفی
نگارش در تاريخ یک شنبه 28 مهر 1392برچسب:, توسط ایمان

کـلافـــــــه شـــدن یعنــــــی:دلتـنــگ کســـــــی بــاشـی کـه نیـــسـت، و حوصـــلـــه کســــی را نداشـــتـــه بـــاشـــــــی کـــه هســت.....



نظرات شما عزیزان:

ال ناز
ساعت1:02---1 آبان 1392

آسمان ابری بود و دل من نازکتر از شیشه ودنیا مثل سنگ .با صدای وزش تند باد پریشان گشتم .من فراموش شدم در میان تب تند ساعت که پر از زمزمه های رفتن بود .کاش می شد محو شوم در تن تشنه یک بوته گل که پر از خاطره است .کاش می شد فراموش شوم تا به دور ترین نقطه این خاک بروم .ای خدا باور من چقدر معصوم است


ال ناز
ساعت1:00---1 آبان 1392


مي دانم كه از هم دوريم و ميانمان فاصله است .مي دانم بين من و تو ديواريست به بلنداي آسمان اما براي با هم بودن نيازي در كنار هم بودن نيست .تو يادم كني و نكني من به يادت هستم .همانقدر كه دلهايمان پيش هم باشد كافيست .بگذار فاصله ها خود را به اين جدايي ها دلخوش كنند وقتي دلهايمان با هم است خيالي نيست


ال ناز
ساعت0:51---1 آبان 1392
امروز دوباره پنجره قلبم را غبار تنهایی فرا گرفته و به هر سو که باز می شودآسمان ابریست و من قربانی لحظاتم.لحظاتی که سوت و کورند .گویی کسی به یادم نیست و من آهسته در خود می شکنم و بغضم شکوفا می شود

kati
ساعت21:24---30 مهر 1392

مردن آن نیست که در خاک سیاه دفن شوم
مردن آن است که از خاطر تو با همه خاطره ها محو شوم



marjan
ساعت17:31---28 مهر 1392
بـه فـــقـر احــسـاس ِ”انـــسـانیّـــت”دچــــار شــدیـــم !
نــسلی که دردش را ،
کیـبـوردها ..
پیامک ها ..
و ..
تـلفن هـــای پـی در پـی مـی فهمـــنـد …


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: